Jollegruppa

Feva

Bodø Seilforening har ei jollegruppe med Optimistjoller som er en egnet enmannsjolle for barn og Rs Feva som er en tomannsjolle beregnet for litt eldre. I idretten så er det nødvendig med tørrdrakt, vest, hansker og sko. Vi oppfordrer foreldrene til å engasjere seg i idretten og bli med på treningen til de minste. Vi kan tilby en sosial arena for foreldre og foreldreaktiviteter.

På en normal trening så øver vi på alt som har med seiling å gjøre. Vi øver på knuter, førstehjelp, båthåndtering og etter hvert mer teknikk rettet mot regatta. Treningene blir tilpasset til det individuelle nivået til utøveren og vi vil alltid ha fokus på bredden i gruppa. Her blir ingen oversett!

Jollegruppa holder til på Tverlandet Småbåthavn og har trening på mandager. Ettersom jolleseiling er utstyrskrevende så har vi en lav treningsavgift til å begynne med. Den er på 500 kr for vår og 500 kr for høst. I tillegg så må man melde seg inn i foreningen.

Bli med å prøv en spennende idrett i en forening som satser tungt på ungdommen.

Kontaktperson:

Roar Wiik

Navn*

Telefon*

Epost*

Melding:

Svar på oppgaven så vet vi du ikke er en spamrobot...

+ fire = 8