BSF Klubbmesterskap 2015

Tirsdagsserie 6Klubbmesterskapet blir i år todelt, og arrangeres henholdsvis tirsdag den 15. september og lørdag 26. september. Klubbmesterskapets lagseilas blir altså en del av den vanlige tirsdagsseilasen den 15. september, mens baneseilasene blir avholdt den 26. september. Det vil si at de som seiler på tirsdag, og som skal være med i klubbmesterskapet, blir plassert i en egen resultatliste i tillegg til den vanlige resultatlista for tirsdagsserien.

Påmeldingen gjøres på Seilmagasinets” Sail Race System”, og deltageravgiften blir på kr. 200,-.

Det vil bli inndeling i to klasser.

Vi vil prøve å legge opp til tre eller fire baneseilaser på lørdag.  Vær og værmeldinger vil styre antall, og når de forskjellige seilasene blir avviklet (vi tar sikte på fortløpende seiling samme dag uten å gå til kai). Nærmere opplysninger vil bli gitt i seilingsbestemmelsene. Langseilasen på tirsdag og baneseilasene på lørdag teller likt poengmessig.

Det seiles etter Kappseilingsreglene. Seilingsbestemmelser vil bli lagt ut på Sail Race system senest en uke før start. Seilingsbestemmelsene kan endres frem til skippermøtet fredag. Evt. endringer kunngjøres på skippermøtet.

Det kreves gyldig målebrev fra Norlys. Alle deltar på eget ansvar, og må ha gyldig forsikring.

Det vil bli utdeling av BSF`S vandrepremier, og ellers enkel premiering. Dersom det er stemning for det, forsøker vi sosialt samvær ut på lørdagskvelden. Flere opplysninger kommer.Vi ønsker dere hjertelig velkommen til det vi håper og tror blir en flott helg.

Påmelding og ytterligere informasjon etterhvert finner du her: http://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2065